Subsidieregister - alternatief voor pdf

Goedemorgen! Wij publiceren onze subsidieregister als pdf op de website (Subsidieregister | Gemeente Dijk en Waard) . Hier zoeken we een goed alternatief voor. Een tabel is helaas geen optie, omdat er te veel informatie op staat. Hoe doen jullie dit? Ik zag een mooi voorbeeld van Purmerend, maar volgens mij hebben we niet zo’n oplossing binnen Typo? Subsidieregister | Gemeente Purmerend

Alvast dank! Groet, Romy

Het is even een klusje, maar bij ons staat het hele register in een typo3 tabel: Subsidieregister - Gemeente Zeist | Gemeente Zeist
Al is bij ons de omschrijving veel korter dan in jullie tabel, dus ik snap het dilemma. Gemeente Purmerend maakt er zeker iets moois van, maar wat een werk.

1 like

Laten we hier een kennissessie aan besteden. We kunnen dan brainstormen met elkaar over een goede oplossing voor dit vraagstuk.

2 likes

Top. Dijk en Waard is zeker geÏnteresseerd!

Ook een mooi voorbeeld Annuska! Dank voor het delen :slight_smile:

De kennissessie over het gebruik van tabellen is door niemand bezocht. Ik zal op de kennisbank een artikel posten met de aanvliegroute voor tabellen voorzien van een aantal voorbeelden van combinaties van tabellen en andere contentelementen.

1 like

Die heb ik gemist Inge. Fijn als je het een en ander op een rij wilt zetten.