Criteria voor themawebsite

Voor de gemeente Schouwen-Duiveland willen we graag gebruik gaan maken van themawebsites.
Maar om een overload aan verzoeken, of een wildgroei van themasites, te voorkomen willen we vooraf duidelijke criteria opstellen voor het opzetten van een themawebsite.
Zijn er gemeenten die hiervoor al een (beleids)plan hebben opgesteld? Zo ja, wil je dat met ons willen delen?

Hi Toon,

Ik heb je gemaild!

Groet Nancy

2 likes

Hoi Nancy,
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :blush:
Groeten
Astrid
at.oostveen@deventer.nl

Bedankt!

Zou ik hem ook mogen ontvangen? Mijn e-mail: m.rietdijk@bunnik.nl.

Ik ook heel graag! :slight_smile: Mijn e-mail: d.kemperman@debilt.nl. Dankjewel vast! :smiley:

Mag ik deze ook ontvangen?
Wij zijn hier ook mee bezig dus erg benieuwd hoe dat van jullie eruit ziet!

Gr, Esmé
esme.cremers@ede.nl

@nancydooijes Mogen we je criteria voor een themawebsite delen in de nieuwsbrief? Zou je het document dan aan mij willen mailen. Dan kan ik zorgen dat het bij alle geinteresseerden terecht komt.

Haai!

Mag ik 'm ook? L.vanErkel@nissewaard.nl

Hoi Linda,

Zeker. Ik zorg ervoor dat je het document ontvangt.

Groet Inge

Ik ontvang ook graag het document!

Hoi, beheerplan net afgerond hier in Amersfoort (is evt ook beschikbaar) maar ook benieuwd hoe dat er bij andere gemeenten uitziet.
grt
Ronald Zwartjes

Ha allemaal, ik zou deze ook wel graag willen ontvangen, zo ook het beheerplan van Amersfoort als dit mag. Super fijn dat jullie dit willen delen! madeleine.vink@rhenen.nl. Dank!

Hoi Ronald! Zou ik ook jullie beheerplan mogen inzien? Alvast dank!
Mvg, Linda van Erkel, Gemeente Nissewaard. L.vanErkel@nissewaard.nl

Hoi Ronald, mag ik jullie beheerplan ook mogen inzien?
toon.wandel@schouwen-duiveland.nl
Alvast bedankt.

@RonaldZwartjes Zou je mij het beheerplan willen mailen? Dan zorg ik dat het via de nieuwsbrief wordt verspreid.

Ga ik regelen.

Ik heb de documenten die door de gemeente Amerstfoort en Heemstede zijn toegestuurd op de kennisbank gezet. Dit zijn de links:

@nancydooijes en @RonaldZwartjes , heel erg bedankt voor het delen van deze documenten. Dat helpt en inspireert anderen!

1 like