De kennissessie van dinsdag 26 november krijgt een aangepaste invulling. Dit komt doordat voor het releasen van het vernieuwde redactionele tabblad nog werkzaamheden nodig zijn.
Kennissessie: slim webbeheer voor redacteuren
Werken op een webredactie voelt soms als jongleren: je bent verantwoordelijk voor álle aspecten van online communicatie en dienstverlening, terwijl adhoc-vragen uit de organisatie blijven binnenstromen. Om je werk eenvoudiger en efficiënter te maken, hebben we een aantal handige tips en tools verzameld. Deze delen we graag met je tijdens de kennissessie!
Wat kun je verwachten tijdens de sessie?
Slim beheer van leges: hoe stel je dit in en bespaar je tijd?
Centrale meldingen instellen: communiceer snel en eenvoudig als een applicatie tijdelijk niet werkt, zoals je afsprakenmodule.
Terugkerende content publiceren: tips om jaarlijks terugkerende onderwerpen onder de aandacht te brengen.
Overzicht bewaren in TYPO3: haal meer uit de exportfunctie naar Excell om structuur te creëren in je werkzaamheden.
Wanneer en waar is de kennissessie?
Wanneer? Dinsdag 26 november van 15.30 tot 16.30 uur.
Heel interessant en nuttig deze sessie. Ik wil 'm graag bijwonen. De vorige keer lukte het alleen niet via de link in de nieuwsbrief. Kan ik dan iemand bellen als het weer niet lukt? Deze wil ik niet missen
Om je werk makkelijker en efficiënter te maken, hebben we een aantal praktische tips en tools voor je verzameld.
Centrale meldingen instellen
Communiceer snel en effectief wanneer een applicatie, zoals de afsprakenmodule, tijdelijk niet beschikbaar is. Met de functie voor centrale meldingen kun je gebruikers direct informeren. Lees meer in onze kennisbank.
Slim beheer van leges en tarieven
Met records in TYPO3 kun je contentelementen, zoals tabellen met leges en belastingtarieven, eenvoudig voorbereiden en publiceren. Onze eerdere richtlijn om hiervoor een aparte map aan te maken, werkt helaas niet meer in TYPO3 versie 12. We hebben inmiddels een tijdelijke workaround beschreven in de kennisbank.
We onderzoeken een definitieve oplossing. Zodra we meer weten, delen we dit via onze nieuwsbrief en in de Powwow-community.