Ervaringen met contentelement Smoelenboek

Ik heb als proef een pagina met het contentelement Smoelenboek gebruikt en heb daarover nog wat aanbevelingen/tips:

  • Ik zou graag in de pagecard van de betreffende persoon ook nog de mogelijkheid willen hebben om apart een functietitel in kunnen voeren. Die zou dan in een kleinere lettergrootte onder de naam moeten komen. Op de overzichtspagina zie je dan direct het onderscheid tussen de diverse functionarissen. ( bijvoorbeeld tussen burgemeester en wethouders)

  • De foto die je aan de kaart koppelt, zou standaard ook op de persoonspagina moeten verschijnen. Nu moet je die als apart contentelement (pasfoto met tekst of losse afbeelding) toevoegen

  • Een ingevoerd e-mailadres wordt nu niet zichtbaar in de frontend. Is dit een bug ?

  • De links van FB en X worden standaard als volledige url weergegeven. Dat ziet er niet zo netjes uit, want je kunt er gewoon een link met enkel de gebruikersnaam ( Facebook) van maken . Bij LinkedIn zie je na invoer van de volledige url een automatisch gegenereerde beschrijvende link. Hier mist duidelijk wat uniformiteit. Het mooiste zou zijn als je hier zelf een beschrijvende link zou kunnen plaatsen

2 likes

Hoi Harry, Ik bel je hier even over. Goed? Dan kunnen we inzoomen op de verbeteringen in dit contentelement. Het resultaat daarvan zal ik in dit gesprek terugkoppelen.

We hebben de werking van het contentelement besproken en er zijn 3 bugs geconstateerd die we gaan oplossen. Zodra het werkt, laat ik het hier weten. Dit contentelement is juist bedoeld om bijvoorbeeld het college of de wijkmanagers te presenteren op een webpagina.