Extra handen voor de webredactie

We horen regelmatig dat jullie letterlijk handen tekort komen om alle content voor de website en ook voor social media te verwerken. We hebben daarom contact opgenomen met Webmastery, een social enterprise, waar veel kundige tekstschrijvers werken. Zij begrijpen dat de gebruiker centraal staat en kunnen vlotlopende webteksten schrijven die
prima scoren op SEO, toegankelijk zijn én die inhoudelijk kloppen.

Samen met Webmastery willen we optrekken om jullie te helpen. Heb je interesse? Laat het ons weten. Laat een reactie onder dit bericht achter of stuur een mail aan Jan-Thijs via hallo@opengemeenten.nl.

1 like

Hi Inge, wat houdt het precies in? Het samen optrekken? :slight_smile: Groet Anouk

@Anouk Webmastery kan teksten voor je schrijven en herschrijven. We willen de productteksten beschikbaar stellen voor alle webredacties.

Nu dit topic bestaat even een korte schaamteloze zelfpromotie: naast mijn werkzaamheden als online adviseur bij gemeente De Bilt werk ik ook twee dagen per week als freelancer.

Mocht iemand dus tijdelijk handjes nodig hebben, dan kun je me altijd even appen/mailen/bellen :slightly_smiling_face: . Ik kan helpen in (online)-communicatieteams, bijvoorbeeld bij het opzetten en onderhouden van toptakenwebsites.

3 likes

Hee Wietse, Goed te weten. Als wij vragen voor ondersteuning krijgen dan weten we je te vinden.

1 like

Ik eerst :wink:
(wat duf het antwoord moet minstens 20 tekens lang zijn, nou bij deze :smiling_face:)

1 like

Ja, nu werkt het wel. Niet eerder hadden we in de powwow aan 20 tekens genoeg om een post te schrijven hehe. Maar ik heb het nu ingesteld op minimaal 2 characters… : )