Gerelateerde items op webpagina

Bestaat er binnen de inhoudselementen ook zoiets als gerelateerde items? Nu moet je handmatig een linkje maken naar onderwerpen die hier mee te maken hebben. Maar het lijk mij juist handig wanneer je net als een paginamenu kan aangeven welke onderwerpen gerelateerd zijn. In dit geval aan de webpagina waar je op zit.

@linda.prins Dat hebben we inderdaad. Gerelateerde pagina's. Als je er een supportticket voor aanmaakt, kunnen we het element voor jou aanzetten en natuurlijk ook voor anderen die dit element willen gebruiken.

Gedaan, dankjewel! :slight_smile:

Als je de bezoeker wilt toeleiden naar gerelateerde productpagina’s kun je de volgende contentelementen gebruiken:

  • toplinks: je kunt links aanmaken die bovenaan de pagina komen te staan. De bezoeker kan met hulp van deze toplinks direct naar de meestgevraagde informatie. Je hebt 3 mogelijkheden voor een toplink: content op de pagina, een andere pagina op je website of een externe link.
  • followups: In een followup kun je verwijzen naar andere relevante onderwerpen. Je kunt per onderwerp een followup aanmaken of een opsomming van links in 1 followup.

Hoi Inge, zou je dit ook voor Medemblik willen aanzetten?

@melissatenklei Ja hoor. Ik maak er een ticket van in mijn.opengemeenten voor je. Dan pakken we het op.