Halfjaarlijkse meeting om met elkaar te sparren

Hoi allemaal,

@RomyBoxsem (gemeente Dijk en Waard) en ik (gemeente Heemskerk) spraken elkaar 2 weken geleden. Zij had een vraag waar ik op reageerde in deze community. We kwamen er toen achter dat we veel aan elkaar kunnen hebben als het gaat om ideeën/tips voor de website, maar ook bespreken van andere struggles zoals digitale toegankelijkheid. Het lijkt ons enorm nuttig om eens in de zoveel tijd (1 x per halfjaar?) bij elkaar te komen. Om te bespreken waar we tegenaan lopen of juist waar we veel aan hebben. We delen de tips & tricks die ons werk nog leuker/makkelijker maken.

Zijn binnen deze community nog meer communicatieadviseurs of contentmanagers die het leuk vinden om aan te haken bij deze meetings? We kunnen deze digitaal doen, maar natuurlijk ook live (roulerend per gemeente). Daar kunnen we uiteraard over sparren.

Drop je idee hieronder!

3 likes

@Anouk en @RomyBoxsem Wat een goed initiatief! Als hierover een vraag aan mij wordt gesteld, zal ik zeker doorverwijzen.

Hoi @Anouk en @RomyBoxsem inderdaad een goed initiatief! Wij hier in Houten hebben zeker interesse. Is het niet dat je van elkaar kan leren, dan is het wel voor het contact onderling :slight_smile:

Hoi @Anouk @RomyBoxsem @linda.prins,

Wij van gemeente Medemblik zouden hier ook graag bij aanhaken!

Super leuk om te horen! Ik laat 'm nog even open staan. Misschien leuk om in november de eerste meeting te doen? :slight_smile:

Goed idee, gemeente Zeewolde doet graag mee, maar aub niet inplannen in de 2 weken voor de verkiezingen of verkiezingsweek.

@MarliesR @Madeleine @melissatenklei @linda.prins via welk mailadres kan ik jullie bereiken? :slight_smile: Dan maak ik een datumprikker aan voor onze eerste meet-up!

Als deze is meetup is bevallen, sluit ik vanuit Westland de volgende keer ook graag aan!

1 like

Goed initiatief! Als ik jullie kan helpen bij de volgende meeting, laat het dan weten!

@RomyBoxsem @linda.prins @melissatenklei @MarliesR @Danielle wat is jullie mailadres of adres van communicatieafdeling? Dan maak ik een datumprikker aan! :smiley:

m.roelfs@zeewolde.nl

Vanochtend vond onze allereerste meet-up plaats en het was een groot succes! Dankjewel @Anouk voor het nemen van dit initiatief. We hebben samen veel ideeën verzameld over de richting die we willen inslaan. Superleuk om te horen naar de ervaringen en deze uit te wisselen. Maar ook om te ontdekken hoe het er bij anderen binnen hun organisatie aan toegaat. Op naar inspirerende bijeenkomsten waarbij we een hoop van elkaar kunnen leren!

Goed om te horen dat jullie zo’n inspirerend gesprek hebben gehad. En geweldig dat jullie dat met elkaar regelen. Op naar het vervolg!