Moet deze community openbaar blijven?

Onze Powwow-community bestaat ruim een half jaar. Een periode waarin er veel dialogen zijn gevoerd en ervaringen zijn gedeeld. Wij zijn heel blij met de Powwow, omdat het voor ons een uitstekende manier is om met jullie samen te werken aan doorontwikkeling. Nu kregen we wat signalen dat niet iedereen zich vrij voelt om alles te delen of te bespreken, omdat iedere bezoeker kan meelezen. Omdat we snappen dat dat een belemmering kan zijn, hebben we een tussenoplossing. We willen een deel van de Powwow openbaar houden en een deel besloten maken. Wat vind jij hiervan?

Waarvoor gebruik jij de community?
  • Ik gebruik de community nooit, omdat het voor mij niks toevoegt.
  • Ik lees voornamelijk de berichten van anderen. Dat is voldoende voor mij.
    • Ik gebruik het vooral om ervaringen met anderen uit te wisselen.
  • Ik vind het een handig kanaal om vragen aan OpenGemeenten te stellen.
  • Ik vind het een goede mogelijkheid om samen met andere gemeenten en OpenGemeenten functionaliteit te ontwikkelen.
0 stemmers
Over welke onderwerpen zou je de dialoog willen aangaan in de community?
  • Digitale toegankelijkheid
  • Beveiliging
  • Ideeën voor doorontwikkeling van functionaliteit delen
  • Reacties op doorontwikkelingen
0 stemmers
Iedereen kan de dialogen lezen, zonder registratie. Wat vind je daarvan?
  • Ik vind het prima zoals het nu is. Alles mag openbaar zijn. Ik voel me niet geremd om vragen te stellen of te reageren.
  • Ik vind dat de hele Powwow een besloten community moet zijn. Ik vind het vervelend als willekeurige bezoekers kunnen meelezen.
  • Ik vind het een goed idee om een deel van de Powwow openbaar te houden en een deel besloten te maken. Ik kan dan zelf kiezen waar ik mijn vraag stel.
0 stemmers