Wat vind je van onze nieuwsbrieven

We sturen ongeveer iedere 2 weken een nieuwsbrief. Dat doen we nu sinds een jaar. Om te zorgen dat we niet met losse flodders schieten, maar dat de nieuwsbrief echt iets toevoegt, wil je vragen de poll in te vullen.

1. De nieuwsbrief verschijnt iedere 2 weken. Wat vind je van deze frequentie?
  • Te weinig. Ik zou wel iedere week een nieuwsbrief willen krijgen.
  • Precies goed. Houden zo.
  • Het mag wel wat minder. Een keer per maand is ook goed.
0 stemmers
  1. We proberen een mix te maken van algemene onderwerpen en topics die over ons concept gaan. Wat vind je daarvan?
  • De nieuwsbrief is iedere keer weer heel informatief. Ik vind de mix goed.
  • Ik zou wel wat meer willen lezen over algemene onderwerpen en interessante websites.
  • Ik zou wel meer willen lezen over doorontwikkeling van het concept.
0 stemmers
  1. Waar zou je nog meer informatie over willen?
  • Digitale toegankelijkheid
  • Beveiliging
  • Eenvoudig schrijven
  • Nieuwe trends op het gebied van overheidscommunicatie
0 stemmers
  1. Wat kunnen we nog toevoegen?
    Zet je ideeƫn onder dit topic of stuur me een direct bericht in deze community.
  • Wettelijke verplichtingen waar gemeenten en andere overheden aan moeten voldoen.

• Showcases: wat heeft OpenGemeenten voor bepaalde gemeenten gemaakt, of wat hebben gemeenten zelf gemaakt met functionaliteit van het concept.

1 like