Webinar over TYPO3 koppeling voor Woo-documenten

OpenGemeenten en Conduction werken samen aan een oplossing om jouw gemeente op weg te helpen met de uitvoering van de Woo. We presenteren onze oplossingen op dinsdag 30 januari tijdens een webinar.

Het Woo-koppelvlak van Conduction maakt het voor gemeenten mogelijk om uit meerdere bronnen een breed scala aan documenten en gegevens, zoals zaken, raadsinformatie, vergaderstukken en andere officiële publicaties, geautomatiseerd te verzamelen op een eigen indexpagina. Op dit moment is een koppeling met Xxllnc-zaaksysteem al beschikbaar.

OpenGemeenten heeft een template ontwikkeld voor een themawebsite over de Woo en een TYPO3 extensie waarmee je Woo-documenten kunt publiceren op die website. Met de TYPO3 Woo-website en koppeling bieden we bezoekers een centrale plaats waar alle Woo-informatie gevonden en doorzocht kan worden, zonder dat dit voor webredacties extra werk oplevert.

Ben jij erbij?
Dinsdag 30 januari
Van 13.30 tot 15.00 uur
Gratis te volgen via Webinargeek

In dit kader is berichtgeving over de onvindbaarheid van informatie in raadsinformatiesystemen ook heel interessant. Publicatie van deze informatie op een Woo-website helpt mee om inwoners te betrekken bij de lokale politiek.

Hi Inge, kan ik de webinar terugkijken? Ik kon helaas niet aanwezig zijn. Groet, Romy

Vrijdag plaats ik de opnamen @RomyBoxsem

Super, bedankt @Inge !

We hebben de opnamen van de webinar over de Wet open overheid op ons Vimeo-kanaal gezet. Je kunt het nu terugkijken.