Wie werkt er met Accessy?

Goede middag,

Wij (Dijk en Waard) willen misschien gaan werken met Accessy. Wie werkt hier al mee?
Ik ben benieuwd naar de ervaringen.

Ik ben benieuwd wat Accessy kan toevoegen in de organisatie om digitale toegankelijkheid continu op de agenda te houden.

Hallo Kees-Jan, Ik weet niet wie ervaring heeft met Accessy maar gerelateerd aan dit ontwerp staat er een artikel op gov.uk over bestuur en toegankelijkheid van gov.uk 'The Leader’s Guide to Accessibility’. Los van Accessy, interessante informatie.

Hallo Kees-Jan, wij zijn net gestart met Accessy.
Ons contract start officieel per 1 januari 2025, dus veel ervaring heb ik nog niet.
De eerste contacten zijn echter al positief. Klantvriendelijk, snel reageren, etc.
We hebben toevallig vandaag een eerste intake gesprek gehad waarbij we het platform hebben bekeken.
Naast de standaard toetsing van websites en apps die ze uitvoeren bieden ze ook diverse trainingen en sessies aan waarvoor je ook collega’s kunt uitnodigen. Mijn eerste indruk is dus positief. Als ik wat meer kan melden zal ik dat doen.

Hoi Kees-Jan,

Ook gemeente Katwijk wil in 2025 starten met het gebruik maken van de diensten die Accessy levert. Dus ook nog geen ervaringen om te delen, behalve dat we na de prettige gesprekken denken dat zowel de toetsingen als de bewustwording ons weer verder gaan helpen.